piatok 3. apríla 2015

Spring inspiration

Pár návrhov, ktoré ma inšpirovali na túto jar. 
1. okuliare- retro štýl, mačací, elvisky, farebné prevedenie
                   -hocičo proti prvým lúčom slnka a na oživenie outfitu
2.riflova bunda- namiesto sverta, saka najlepšia je riflovina a preto                                 pre mňa vyhráva riflová bunda
3.béžový kabát- mojou jarnou stálicou je béžový kabát s dvoma 
                           radami gombíkov a opaskom cez pás
4. blúzka- zastrčená do riflí, sukne s vyšším pásom, k hocičomu,                          jednoduchá alebo vzorovaná, najlepšie kvietkovaná 
5. sukňa- A- čkový strih alebo kľudne aj obtiahnutá sukňa nad kolená,
                to všetko si rada oblečiem túto jar
6. topánky- nechcela som napísať lodičky, lebo pripájam k tomu ešte                     baleríny a Converse, ktoré používam najčastejšie ku                             všetkému bez rozdielu či mám sukňu alebo nohavice,                           zabudla som ešte na mokasíny, ktoré na jar využívam
7. ruksak- do školy môj najobľúbenejší batoh, do ktorého všetko                          zmestím a pohodlnejšie sa s ním cestuje ako s kabelkou
8.rúž- aj pri obyčajným rifloch a tričku, košeli si dávam na oživenie rúž
          -ružový,červený, oranžový :)

Takto nejak najčastejšie vyzerá môj šatník na jar. Samozrejme každému sa páči niečo iné a každý by mal nosiť to, čo sa mu páči, bez ohľadu na to, či je to v móde alebo nie. Enjoy the spring. :)

Spring inspiration

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára