nedeľa 5. apríla 2015

Clothes I dont like

Väčšina dievčat sa tu vyjadruje, čo sa im páči, čo budúú nosiť, čo si kúpili, ja som sa tentoraz rozhodla zverejniť, čo sa mne osobne nepáči, čo si v najbližšej dobre nechcem kúpiť a dúfam, že nezmením neskôr názor(aj to sa mi stáva).
1.plavky Triangl- zrovna nevydarená fotka,ale každý asi vieme o aké plavky sa jedná. Sú obtiahnuté čiernimi hrubými čiarami a majú rôzne farby. Mne osobne sa páčia, je to niečo iné, čo tu doteraz nebolo a je to veľká móda teraz, všetky blogerky,čo ma tak zbežne napadá ich majú. Čakám, že si ich kúpi aj zbytok ľudí a každý bude mať rovnaký typ plaviek. Preto si ich nechcem kúpiť, má ich každý.
2. Topánky s vysokou platformou(bagandže)- Nepáči sa mi to, nekúpim si ich,
3. Topánky so šnurovaním cez celé lýtko- nie.
4. Čižmy s gumičkou naboku- u nás ich má celé mesto, aj keď je to trend a moderné, tak radšej niečo iné, vyše odlišné.

Clothes I dont like




Black boots
spylovebuy.com


SPURR chelsea boots
theiconic.com.au

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára