utorok 16. septembra 2014

New in September

V septembri sa mi toho nakopilo, čo mi trebalo kúpiť a čo aj nie. Došli mi navlhčené obrúsky a vymenila som po novom značku, lebo tieto Gaga obrúsky mi úplne dobre voňajú a dokonca boli v zľave v Tescu. Od brata z Ameriky som dostala malú cestovnú Colgate zubnú pastu, ktorú on zase kdesi dostal. Od kamarátky zase viem že Balea obyčajný antibakteriálny gél vonia úplne nádherne a necítiť tam alkohol, takže jasná voľba. Štetce z Ebay sú už odskúšané a môžem ich iba odporučiť, jediné čo mi vadí je, že sú také veľké a nemám ich mov kam zmestiť keď s nimi cestujem. Od Elseve mám sprej na farbené vlasy, ktorý mi pomáha na končeky. Gliss Kur kúra na vlasy, bolo na dlhé zháňanie, pretože sa už asi nevyrába, nakoniec som ho kúpila v supermarkete v Karlovych Varoch, pre istotu dva kusy, lebo nikde inde už fakt nie je. Z Miss Sporty rúž za 2€, ktorý vonia ako môj balzám na pery z detstva, tak som si to musela kúpiť. V českom Elle bola buď podkladová báza z Rimmelu alebo BB krém a kedže mi dochádza ten môj a v zľave nechce byť už hodnú chvíľu,aj s časopisom výhodná kúpa. Lak na nechty Rimmel bol tiež v nejakom časopise. :D V poslednom rade avokádový olej z USA, ktorý je aj na pleť aj na vlasy a nádherne vonia. 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára