nedeľa 24. augusta 2014

Istanbul part I.

Boli sme na výlete  v historickom centre, kde sa nachádza Hagia Sofia a Sultanahmed,
kúsok odtiaľ sa nachádza Grand Bazaar, kde sa dajú kúpiť typické turecké veci alebo
aj fejkové značkové veci.
Babka chcela kozmetickú taštičku s tureckým vzorom,akú som si doniesla ja keď som bola v Turecku v Novembri. Našla som. :D
Lyžička s pekným vzorom- musela som kúpiť nejaký gýč. Samozrejme okrem magnetky pre brata a
druhú magnetku sme dostali z festivalu. Čo všetko sme dostali z festivalu napíšem neskôr.
Hodinky Emporio Armani sú samozrejme fake ale nemohla som odolať aspoň jednu vec si kúpiť.
Kamarátke sme kúpili hodvábnu šatku, poľa mňa je fakt krásna.

Mama chcela hrnček do zbierky, bolo ich tam zas veľa, toľko výberu. V hotelovom obchode som minula posledné peniaze na kávy a čokolády. Tie čokoládové lyžičky sme dostávali ku káve, už len kvôli tomu sme tam chodili. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára