štvrtok 21. augusta 2014

Cestovný wish list

Dosť často niekam cestujem, teda aspoň sa mi to zdá(asi rátam aj cestu do školy) a vždy sa na to veľmi teším. Baví ma to, aj balenie kufrom, aj lietanie lietadlom. Vždy po každej krajine ma ale napadnú ďalšie a ďalšie kam by som išla pozrieť. Toto je môj zoznam, kde som bola a kde plánujem ísť. Je iba tak nahrubo, nenapadne ma všetko teraz. :)

Kde som bola:
London
New York
France
Italy
Istanbul
Venezia
Spain-Barcelona
Czech republic
Poland
Hungary
Austria
Antalya
Mersin


Kam najbližšie idem:
Karlovy Vary
Južná Kórea
Jardim Botânico, Rio de Janeiro,   Brazil



Kam ešte dúfam pôjdem:
Bora Bora
Hawai
Los Angeles
Grand Canyon
Niagara waterfalls
Rio de Janeiro
Moscow
Rome
Paris
Florencia
Dubai
Abu Dhabi
Santorini
Dominikánska republika
Kuba
Bahamy



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára