utorok 4. novembra 2014

Fall outfit

Takto si predstavujem môj ideálny outfit na jeseň. Teraz, čo vlastne v skutočnosti z toho naozaj mám...
Tento pekný kožúšok sa mi doteraz pravdu povediac, vôbec nepáčil, predstavovala som si,že vyzerám ako ruská...., ale nejak sa mi zmenil názor a bola by som ochotná si ho kúpiť. Bohužiaľ ho zatiaľ nemám.
Bordové pletené šaty nemám, ale nejakej inej farby by som mala nájsť. Je načase si vymeniť šatník, že?
Šál ktorý vlastne nemá koniec mám, dokonca dva, jeden čierny s malými farebnými čiastočkami a jeden biely. Aspoň niečo.
Kabelku som si kúpila v Južnej Kórei, neskôr odfotím.
Chelsea boots, pre mňa veľká dilema. Potrebujem si kúpiť jesenné čižmy. Teraz len rozmýšľam či takéto, prípadne vo variante s nižším podpätkom alebo iné, vzhľadom na to, že ich vidím fakt na každej babe v okolí, a fakt vidieť že sú všetky na jedno kopito, trošku mi to lezie na nervy.
Tento dáždnik sa i veľmi páči, ale bude mi musieť stačiť môj čierny skladací do kabelky.

Autumn


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára