sobota 26. apríla 2014

Nová kozmetika

Nová kozmetika, ktorú som si kúpila tento mesiac.


Women Rexona antiperspirant 48 h Crystal, tento sprej som si kúpila rýchlo pred sústredením bez toho, aby som ho voňala, tak to bola kúpa naslepo. Ale som spokojná, tak ako všetky Rexony, aj táto je celkom osvedčená a funguje na môj pot.
****





Túto voňavku som si kúpila ešte dávnejšie, ale zabudla som ju sem pridať, tak teda teraz. DKNY som kúpila v USA (100 ml) a som s ňou spokojná. Pre mňa je to letná vôňa.


Ešte mám doma pár vzoriek Biodermy 50+ na leto, a s týmto krémom som veľmi spokojná. Ľahko sa rozotiera, nie je moc mastný (na moju mastnú pleť) a príjemne vonia.
*****


O tomto séru na mihalnice mi hovorila kamarátka, že počula aj dobrú recenziu na ňu. Po 3D mihalniciach, ktoré som mala na stužkovej sa mi zdali moje mihalnice kratšie. Tak som hľadala stále v katalógoch Avon a Oriflame kedy tam bude toto sérum a konečne bolo. Stojí okolo 3 € a podľa mňa pomáha. A aj keby nie, tak placebo efekt funguje. :)
****


Ceruzku na obočie som si kúpila narýchlo v drogérii. Stála 2 € čosi a som zatiaľ spokojná.
***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára