piatok 3. júna 2011

Tally Weilj-Letná kolekcia

Táto kolekcia sa mi veľmi páči, a kedže mám veľmi rada túto značku tak som sa rozhodla spraviť o Tally Weilj článok.
Slamený klobúk patrí neodmysliteľne k letu. Hlavne keď je v béžovej alebo ,, slamennej" je úplne najlepší.


 Biele šaty sú veľmi pekné. Keby ich nemám toľko veľa, kúpila by som si ich.


Farebné plavky sú veľmi pekné, ale nie pre mňa, lebo ja trojuholníkové strihy nenosím, lebo by som mala biele pásiky.. :)
 Dlhé ľahké letné šaty by sa mi zišli ale na moju výšku (162) sa ich asi veľa nenájde.





Aj toto chcem :)


 Kvetinové šaty sú moja slabosť :)























Keby som si mala vybrať, tak si beriem tieto plavky. Lebo nie sú trojuholníkové. Ramienka by som spustila a hádam by mi nepadli. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára