streda 30. marca 2011

Vzory s vlajkami a krajinami

Tými krajinami som chcela povedať len USA  a Veľká Británia. Očividne majú najzaujímavejšie vlajky. A mne to vôbec nevadí. :) Ak by ste chceli vedieť ceny alebo značku stačí napísať do komentárov. Takmer všetky kabelky sú Alexander McQueen, čosi je tam D&G, Channel a iné. :) Berte si inšpiráciu.
PS.:v New Yorkeri sú tričká s britskou vlajkou, v Tailly Weijl šortky a v Terranove rifle s americkou vlajkou kúsok na zadnom vrecku.
I Love London Passport Holder
Passport Holder


Lulu Guinness Union Jack Lips Clutch
Bag Union Jack Clutch
Alexander McQueen black leather clutch
Wow Union Jack Sequin Clutch - Monsoon
Anthony David® Evening Bag with Swarovski Crystal AD109 I Love New York
D&G Cardigan Union Jack
Converse Chucks The Who
GIUSEPPE ZANOTTI DESIGN E06089 MULTI FABRIC 1855601
【ELLE SHOP】プリントタンクトップレッド×ホワイト|モーリー アンド イヴ(MAURIE&EVE)|ファッション通販 エル・ショップ
American Flag Earrings
Vintage British Flag Belt
Alexander McQueen - 253107CDG4O Britannia Studded (White/Lilac) - Bags and Luggage
Accessorize - Wow Union Jack Sequin Clutch - Monsoon
Monsoon Accessorize - American Sequin Clutch
edited shirtt. hearts;.useee(:
Chanel British Flag Bag
Butler and Wilson Large Union Jack Heart Bangle (BW-W0004)
Martine Wester Legacy Union Jack Coin Purse

9 komentárov:

  1. Ahoj, prosí ťa chcela som sa opýtať odkial je to tričko s ANGLICKOU vlajkou a tie čínany .... bola by som šťastná kebyže mi odpíšeš na tento e-mail : katy.kondrkova@gmail.com už dlho ich zhánam ale nikde ich nemožem nájsť dakujem! ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, prosím nevieš kde by som zohnala tie čínany s anglickou vlajkou??? Prosím odpíš mi na môj mail martinavalachova9854@gmail.com ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj mne by ste prosím mohli dať vedieť čo sa týka toho trička s americkou vlajkou a svetríku s anglickou vlajkou :D natalia.bumbalova@gmail.com ďakujem pekne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj :D Prosím ťa neposlala by si mi stránku z ktorej by som si mohla obiednať tu peňaženku s britskou vlajkou a tie čiňany na mail Gabika.13@azet.sk Ďakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahojte..kabelky sú z moonson.co.uk a peňaženky tiež...Číňany sú z Converse...niektoré kabelky sú Chanel...ak chcete ešte niečo vedieť napíšte...Stela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tanny. Ahoj, aj ja mám záujem o tričko s Anglickou vlajkou. Môžem dostať informáciu na e-mail: tanny@centrum.sk....dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prosím vás, môžte mi poslať tričko s anglickou vlajkou??? Chcela by som vedieť koľko stojí. Dakujem Jana. Môj e-mail: tanny@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja by som tiez chcela vediet odkial je to tricko s britskou vlajkou. Dakujem:) mail: kooky.m@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. prosiv ta kde v akom obchode po nete by som mohla dostať to tricko ??

    OdpovedaťOdstrániť